آشنایی با خدمات حرفه‌ای طراحی وبسایت در هشتگرد

سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

امنیت بالا و به روز رسانی های وردپرس

احتمالا عده ای وجود دارند که طراحی سایت با وردپرس را از لحاظ امنیتی ضعیف می شمارند. اما کاملا غلط است . زیرا وردپرس از لحاظ طراحی امنیت سمت کاربر، امنیت در هسته و امنیت وردپرس سمت سرور بسیار قوی می باشد. همچنین به دلیل به روز رسانی های مکرر هیچ وقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند.

گسترش عملکرد به وسیله پلاگین ها

اگر می خواستید تا با طراحی سایت های برنامه نویسی شده برای وب سایت خود امکاناتی چون تقویم ، گالری ویدئو ، ویژگی های فیس بوک و توئیتر را اضافه کنید بسیار مشکل بود ولی با طراحی سایت وردپرسی تمام این امکانات را به وسیله افزونه ها به راحتی به سایت اضافه می کنیم.

طراحی سایت واکنش گرا

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به این گونه است که به طور همزمان می توان چندین کاربر روی سایت کار می کنند و تغییرات را اعمال می کنند . البته مدیر سایت باید کاربران ، دسترسی و قابلیت های کاربران را تعیین و تنظیم کند. در نتیجه به روز رسانی های سریع تر انجام می شود. 

پنل کاربری پیشرفته و آسان

یکی از عوامل مهم در انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، شیوه مدیریت بخش ها و اطلاعات است.کار با پنل مدیریت سایت های وردپرسی بسیار آسان است و قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات جدید  را دارد. همچنین طراحی وب سایت وردپرسی برای استفاده موبایل و تبلت نیز بهینه شده است.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

داشتن وب ‌سایت یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شماست. طراحی یک سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. اغراق نیست اگر بگوییم که داشتن یک وب سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد و به کمک آن، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد.

مردم اولین جایی که به دنبال شرکت شما میگردند، بر روی اینترنت است. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. داشتن یک وب سایت به گسترش کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. اینترنت یک روش کارآمد برای افراد است و به مشتریان کمک می کند که قیمت ها را مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام دهند.

با گسترش اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب استفاده می کنند افزوده می شود . امروزه بیش از 1 میلیارد نفر در دنیا از اینترنت استفاده می کنند . از این رقم نمی توان چشم پوشی کرد.

عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه یعنی از دست دادن مشتریان. بازدیدکنندگان وب سایتها معمولا بر اساس وب سایت شرکتها درباره آنها قضاوت میکنند. شرکتی که وب سایت فعال تر، زیباتر و قویتری داشته باشد مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود. حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند. چرا سایت بهتر از بروشور تبلیغاتی است؟

  • یک سایت نقشی بیش از یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی می‌کند.
  • هزینه طراحی سایت یک بار برای همیشه می باشد اما تبلیغات چاپی را بارها باید برایش هزینه پرداخت کنید.
  • وب سایت برای مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد.

سودمندی وب سایت آنقدر جذاب است که تعداد وب سایت ها از 133 عدد در ژوئن سال 1993 به 2500 عدد در ژوئن سال 1994 و در ژوئن سال 2001 به 28 میلیون وب سایت افزایش یافت. در دسامبر سال 2005 حدوداً 69 میلیون وب سایت وجود داشت و این عدد با سرعت غیر قابل تصوری در سالهای بعد از 2005 رو به افزایش است. آنچه اتفاق افتاده این است که سازمان هایی که زمانی برای اطلاع رسانی درباره محصول خود به صورت چاپی و در حجم محدود حتی برای افراد معدودی از جامعه محلی دچار تردید ، درنگ و مشکل بودند ، اکنون اطلاعات مربوط به محصول خود را برای مشاهده کل جهان در وب سایت خود قرار میدهند و بدین ترتیب فروش خود را هم افزایش داده اند.

طراحی سایت در هشتگرد: روش ارزان برای تبلیغات

طراحی سایت یک روش بسیار ارزان و مادام العمر برای تبلیغ کسب و کار شماست. شما با صرف یک هزینه چند هزار تومانی (برای دامنه های دات آی آر) یا چند ده هزار تومانی (برای دامنه های بین المللی)، می توانید یک دامنه (مثلاً www.example.com) را به مالکیت خود درآورید و یک هزینه مختصر نیز برای طراحی فضای قابل مشاهده برای عموم (مطابق با سلیقه شخصی خودتان) بپردازید. همین!
این را مقایسه کنید با قیمت های چند ده میلیون تومانی اجاره کوچکترین بیلبوردهای شهری آن هم فقط برای یک ماه!!

طراحی سایت در هشتگرد: محدودیت مکانی ندارید

با داشتن یک سایت برای کسب و کار خود، می توانید مشتریانی را از اقصی نقاط هشتگرد به سمت کسب و کار خود بکشانید. دیگر محدود به محله ای که در آن قرار دارید نخواهید بود.
طراحی سایت در هشتگرد: ارتباط راحت تر با مشتریان با داشتن یک سایت، لازم نیست مشتریانتان حتماً پیش شما بیایند تا از قیمت ها اطلاع کسب کنند، نمونه کارهایتان را ببینند یا درباره جزئیات خدماتی که ارائه می دهید اطلاع پیدا کنند. همه چیز با یک کلیک انجام می شود!

طراحی سایت در هشتگرد: سئو (SEO)

از همه این ها که بگذریم، داشتن یک وب سایت حرفه ای، سریع و با بهینه سازی بالا برای موتورهای جست و جو (SEO)، باعث می شود در نتایج جستجوی گوگل برای کسانی که دنبال خدمات مرتبط با کسب و کار شما هستند در صدر نتایج ظاهر شوید و به راحتی دیده شوید.

 

داشتن نقشه راه منطقی و اساسی

مطمئناً، یک وبسایت باید از نظر ظاهری زیبا باشد. اما مهم‌تر از آن این است که در وحله اول نحوه کار کردن با سایت‌تان را مشخص کنید، قبل از اینکه حتی سرورتان را انتخاب کنید یا حتی یکی از کدهای HTML را تایپ کنید، لازم است که مشخص کنید که چه طرح و نقشه‌های برای سایت‌تان در نظر دارید. تجربه کاربری هم برای ارتباط کار با سایت مهم است و هم برای جستجوگرها. زیرا گوگل، علاوه بر محتوا ساختار سایت را نیز برای رتبه‌بندی در نظر می‌گیرید.

بنابراین شما باید از نظر بصری و ظاهری طرحی مناسب و منطقی انتخاب نمایید. تا افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و بتوانند منطق سایت شما را درک کنند و همچنین بتوانید در رتبه‌بندی گوگل بالا بیایید.

موضوع سایت

موضوعات سایت اولین فاکتور برای جذب کاربران است. وب سایت هایی که از موضوعات جذاب برخودارند، همیشه با حجم زیادی از کاربران مواجه می شوند. برای مثال وب سایت های سرگرمی، همیشه بازدیدکننده های زیادی را به خود جذب می کنند. البته این سایت ها نیز فعالیت اقتصادی خود راه بصورت مستتر انجام می دهند. به این معنا که قسمتی از سایت را به تبلیغات اختصاص می دهند. اما به دلیل وجود مطالب سرگرمی، برای تعداد زیادی از کاربران محبوبیت دارند.

طراحی حرفه ای سایت

سایت هایی که حرفه ای طراحی می شوند، زیبایی خاصی داشته و می توانند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. استفاده رنگ های جذاب، فونت های خوانا و با سایز مناسب و … از جمله فاکتورهای جذب کاربران به سمت سایت است. همچنین قالب سایت نیز نقش زیادی در جلب نظر کاربران دارد. قالب ها می توانند نحوه چیدمان بخش های مختلف سایت را مشخص کنند. یک نکته مهم اینکه در زمان طراحی وب سایت حرفه ای باید به زمینه کسب و کار نیز توجه داشت. برای مثال سایت های مربوط به املاک به یک بخش مجزا برای نمایش املاک و فروشندگان نیاز دارد.

تبلیغات سایت

کاربران به هیچ عنوان به تبلیغات علاقه ای نداشته و گاهی نیز به تبلیغات بیش از حد بدبین می شوند و فورا سایت را ترک می کنند. برای مثال به کاربردن کلمات کلیدی که نوعی تبلیغات محسوب می شود، به هیچ عنوان برای کاربران خوشایند نیست. بنابراین سایت هایی که روش های تبلیغات را به صورت هوشمندانه ای به کار می بندند، علاوه بر اینکه نظر کاربران را به سمت سایت جلب می کنند، می توانند به اهداف خود نیز دست پیدا کنند.

اهمیت بروز رسانی سایت

نحوه به روزرسانی سایت که مد نظر کاربران قرار می گیرد، به معنای قرار گرفتن محتواهای جدید در سایت است. در واقع در روش بروزرسانی که لینک ها تغییر می کنند و یا سایت آنالیز می شود، تنها به کام موتورهای جستجو شیرین است و کاربران هیچ اطلاعی از آن ندارند. کاربران تنها با محتواها نظر می کنند. به همین دلیل زمانی که از بروزرسانی سایت برای کاربران صحبت می شود، به این معناست که باید محتواهای جدید در سایت قرار بگیرد.

استفاده از تصاویر با کیفیت

تصاویر نیز تاثیر زیادی برای جذب و جلب نظر کاربران دارند. گاهی تصاویر پاسخ بسیاری از کنجکاوی های کاربران است. به همین دلیل سایت هایی که از تصاویر استفاده می کنند، محبوبیت بیشتری در نزد کاربران دارند.

رابط کاربری آسان

سایت هایی که بتوان از طریق آنها با مدیران سایت ارتباط برقرار کرد، برای کاربران اینترنتی اهمیت خاصی دارند. در این صورت اگر کاربر نسبت به قسمتی از سایت انتقاد یا شکایتی داشته باشد، می تواند به راحتی پیام خود را به مدیریت منتقل کند.

سایت های ریسپانسیو

بیشتر کاربران اینترنتی از طریق گوشی های همراه وارد وب سایت ها می شوند. در این صورت سایت هایی کاربرپسند هستند که ریسپانسیو شده و صفحات سایت در موبایل بهم ریختگی و بدترکیب نشود و کاربر بتواند به راحتی محتوا را مطالعه کند.

تامین امنیت سایت

شما باید به امنیت سایت خود اهمیت ویژه‌ای بدهید، اگر شما فروش اینترنتی دارید، نیازمند تلاش برای تامین امنیت سایت خود با یک گواهی ssl هستید. ssl ارتباط بین شما و مشتریان شما را رمزگذاری می‌کند تا ترس شما و مخاطبان‌تان را نسبت به ثبت اطلاعات از بین ببرد. از آنجایی که سرقت هویت در فضای اینترنت زیاد است، باید امینت سایت خود را جدی بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا طراحی سایت وردپرسی؟

وردپرس یکی از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت محتوا آماده و محبوب در سراسر جهان است که بسیاری از وب سایت های دنیا بر روی این سیستم پیاده سازی شده اند. برای شخص یا شرکتی که برای شروع تصمیم دارد یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کند، شاید انتخاب بین طراحی وبسایت وردپرسی با اختصاصی کمی دشوار باشد. انتخاب بین طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی به عوامل متعدی بستگی دارد که می بایست بررسی شوند:

وب سایت رقبا شما در چه سطحی است؟ 
آیا رقبا شما دارای وب سایت های ساده و غیر اختصاصی هستند و یا اینکه وب سایت های آن ها اغلب اختصاصی و حرفه ای طراحی شده اند؟ بررسی وضیعت رقبا می تواند به درستی تصمیم شما کمک کند.

چه مقدار برای انجام پروژه زمان دارید؟ 
آیا برای انجام پروژه محدودیت زمانی دارید؟ اگر با محدودیت زمان رو به رو هستید باید بدانید وب سایت های اختصاصی برای راه اندازی به زمان بیشتری نیاز دارند.

بودجه ی مورد نظر شما چقدر است؟ 
حداکثر هزینه ای که میتوانید برای راه اندازی یک وب سایت پرداخت کنید را در نظر بگیرید. (هزینه های جانبی مانند ثبت دامنه، هاست، پشتیبانی تغییرات را نیز در نظر داشته باشید.) قطعا هزینه طراحی وبسایت اختصاصی بیشتر از هزینه راه اندازی سایت وردپرسی است.

مخاطبین شما در فضای وب چه افرادی هستند؟ 
پرسش این سوال از آنجایی مهم است که کاربران هر سایت در یک صنعت مشخص، سطح معینی از عملکرد و حرفه ای بودن را همیشه مد نظر دارند. برای مثال در حوزه ای مانند فروشگاه آنلاین گوشی موبایل از آنجاییکه تعداد فروشگاه های حرفه ای و قوی افزایش یافته است، قطعا راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی موبایل با سطح متوسط و یا ضعیف برای مخاطبین شما اصلا جذاب نخواهد بود. 

همچنین از آنجاییکه مخاطبین جوان با تکنولوژی آشنایی بیشتری دارند، اگر مخاطبین شما این گروه سنی است باید کیفیت و حرفه ای بودن در وب سایت شما کاملا احساس شود.

کارکرد وب سایت چیست؟
وب سایت مورد نظر شما چه امکاناتی ارائه دهد؟ یک اتوماسیون کامل سفارش غذا از رستوران است؟ سیستم رزرواسیون دارد یا فقط قرار است به معرفی شرکت و خدمات خود بپزدارید؟ 

قطعا هرچه پیچیدگی وب سایت بیشتر باشد، باید از انتخاب خود برای طراحی یک سایت اختصاصی مطمئن تر باشید.

ویژگی های ساخت سایت اختصاصی
از ویژگی های ساخت سایت اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- طراحی گرافیکی منحصر به فرد در ایجاد وب سایت اختصاصی
عوامل بسیاری در طراحی سایت وجود دارد که به جذب بیشتر مخاطب کمک می‌کند. یکی از این موارد، گرافیک سایت است. طراحی گرافیک باید خاص و منحصر به فرد باشد و دسترسی آسانی را برای مخاطبان فراهم کند که این کار در طراحی وب سایت اختصاصی امکان پذیر است. استفاده از رنگ بندی مناسب با نوع تجارت شما و چیدمان صحیح المان ها می‌تواند تاثیر زیادی بر مخاطبان داشته باشد. به عبارتی یک سایت هر چقدر از نظر کدنویسی قوی باشد اما ظاهر زیبا نداشته باشد، نمی‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید، شاید در رابطه با تاثیر رنگ در طراحی سایت شنیده باشید که مربوط به گرافیک وب می‌شود؛ بنابراین یک طراحی سایت خلاقانه و جذاب زمانی امکان پذیر است که در کنار برنامه نویسی قوی، طراحی گرافیکی آننیز خاص و چشمگیر باشد که در ساخت سایت اختصاصی چنین امکانی برای طراح و شما فراهم است.

راه اندازی سایت اختصاصی به صورت واکنش گرا
شاید شما نیز با این مشکل برخورد کرده باشید که المان های برخی از وب سایت ها در گوشی موبایل یا تبلت به درستی نمایش داده نمی‌شوند. از آنجایی که امروزه اکثر مردم کارهای خود را با استفاده از تلفن همراه انجام می‌دهند قابلیت نمایش صفحات وب در تلفن همراه یا تبلت از اهمیت بالایی برخوردار شده است. طراحی واکنش گرا بدین صورت است که وب سایت به گونه ای طراحی می‌شود که قابلیت نمایش در سایزهای مختلف صفحه‌ نمایش مثل موبایل‌ها، تبلت‌ها و… را داشته باشد. یکی از ویژگی های طراحی سایت اختصاصی نیز طراحی به شیوه واکنش گرا می‌باشد.

ایجاد سایت اختصاصی با امنیت بالا
امنیت یک اصل بسیار مهم در راه اندازی وب سایت ها محسوب می‌شود و همواره حفظ امنیت اطلاعات و اعتبار سایت مشتریان از دغدغه های طراحان سایت بوده است. طراحان همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند تا تقریبا تمام راه های نفوذ به اطلاعات شخصی شما را بسته نگه دارند و این اطمینان را ایجاد کنند که سایت شما از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد و در معرض حمله قرار نخواهد گرفت. از آنجایی که در طراحی وب سایت اختصاصی تمامی کدنویسی ها از ابتدا انجام می‌شود، به همین جهت امنیت سایت تا حدود بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که متخصصان شرکت راستین وب بعد از اتمام مراحل طراحی سایت به مدت یک سال از وب سایت شما پشتیبانی فنی می‌کنند، در نتیجه شما می‌توانید در صورت بروز مشکل یا سوال با آن ها ارتباط برقرار کنید.

از ایده تا اجرا همراه شما هستیم

با تمام زوایای ذکر شده حول طراحی وب سایت وردپرس ممکن است همچنان در شک و شبه باشید!
آیا وب سایتی که مد نظر دارم با وردپرس قابل پیاده سازی می باشد؟
آیا راه اندازی وب سایت اختصاصی بهتر است ؟
برای داشتن یک وب سایت قوی چه کاری لازم است انجام دهم ؟
هزینه راه اندازی و نگه داری آن چقدر میباشد ؟
چنانچه برای کسب و کار خود نیازمند یک وب سایت هستید یا برای گسترش ایده خود نیازمند مشاوره هستید. می توانید از طریق تلفن های تماس یا بخش ارسال تیکت از مشاوره رایگان بهره مند شوید  تا تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

پشتیبانی در هاست نگار بسته به پروژه می باشد و تا مدت زمان مشخص شده در قرار داد پشتیبانی فنی به صورت رایگان انجام می شود.

اولین قدم در طراحی سایت تحلیل نیاز های مشتریان می باشد که مهم ترین بخش پروژه به حساب می آید که پس از به نتیجه رسیدن و عملی بودن پروژه قرارداد بر اساس زمان بندی و نیازسنجی منعقد می گردد. پس از قرار داد پروژه وارد مرحله پیاده سازی می گردد. این پروسه پس از پیاده سازی وارد دیباگ گردیده و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل و نیاز های پروژه سایت آماده تحویل و آموزش می گردد.

برآورد هزینه طراحی سایت یه پروسه کاملا سفارشی و متناسب با هر سفارش می باشد و نیازمند این می باشد که تیم ما بخش های مختلف پروژه را تحلیل و سپس برآورد هزینه و زمان درستی را ارائه دهیم.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

بله، تمامی وب سایت‌هایی که توسط تیم وب جوان طراحی می‌شوند از اصول سئو و بهینه سازی سایت پیروی می‌کنند

طراحی سایت هاست نگار
نام کاربری و یا ایمیل *
رمز عبور *
شماره همراه ( بهمراه 0 ) *
جهت دریافت پیامک های وضعیت تیکت شماره همراه خود را وارد نمایید.
نام کاربری
ایمیل *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *