آشنایی با خدمات حرفه‌ای طراحی وبسایت فروشگاهی

فروشگاه‌های اینترنتی شکل تجارت سنتی را دگرگون کرده‌اند همچنین امکان فروش کالاهای غیرفیزیکی یا کالاهای دیجیتال مانند فایل‌های صوتی و تصویری و کتاب‌های الکترونیک را نیز با کمک طراحی سایت فروشگاهی امکان‌پذیر شده است.

امنیت بالا و به روز رسانی های وردپرس

احتمالا عده ای وجود دارند که طراحی سایت با وردپرس را از لحاظ امنیتی ضعیف می شمارند. اما کاملا غلط است . زیرا وردپرس از لحاظ طراحی امنیت سمت کاربر، امنیت در هسته و امنیت وردپرس سمت سرور بسیار قوی می باشد. همچنین به دلیل به روز رسانی های مکرر هیچ وقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند.

گسترش عملکرد به وسیله پلاگین ها

اگر می خواستید تا با طراحی سایت های برنامه نویسی شده برای وب سایت خود امکاناتی چون تقویم ، گالری ویدئو ، ویژگی های فیس بوک و توئیتر را اضافه کنید بسیار مشکل بود ولی با طراحی سایت وردپرسی تمام این امکانات را به وسیله افزونه ها به راحتی به سایت اضافه می کنیم.

طراحی سایت واکنش گرا

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به این گونه است که به طور همزمان می توان چندین کاربر روی سایت کار می کنند و تغییرات را اعمال می کنند . البته مدیر سایت باید کاربران ، دسترسی و قابلیت های کاربران را تعیین و تنظیم کند. در نتیجه به روز رسانی های سریع تر انجام می شود. 

پنل کاربری پیشرفته و آسان

یکی از عوامل مهم در انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، شیوه مدیریت بخش ها و اطلاعات است.کار با پنل مدیریت سایت های وردپرسی بسیار آسان است و قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات جدید  را دارد. همچنین طراحی وب سایت وردپرسی برای استفاده موبایل و تبلت نیز بهینه شده است.

چرا طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. این شعبه در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روزی ویترین و فروشنده محصولات شماست و مشتریان شما در مواقع نیاز به کالای شما دیگر نیاز به جستجو و مراجعه به رقبای شما ندارند. زیرا تنها با چند کلیک به شما وصل می شوند و کالای موردنظر را خریداری می کنند.
البته همانطور که مهم است که فروشنده فروشگاه حضوری شما خوش برخورد و با ظاهر آراسته باشد، “طراحی وبسایت فروشگاهی” شما و ظاهر و امکانات آن نیز بسیار اهمیت دارد و در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. این همان نکته ای است که ما در محصول طراحی سایت فروشگاهی تابان شهر به آن توجه کرده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی

پیشرفت حوزه آی تی و رسوخ اینترنت به لایه‌های گوناگون زندگی بشر، کار را به جایی رسانده است، که اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید و تا بحال اقدام به تاسیس شعبه آنلاین فروشگاه خود ننموده‌اید، احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور، در پایداری کسب و کارتان با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهید شد. در واقع، امروزه داشتن وب‌سایت برای یک فروشگاه‌، از یک فرصت، یا به تعبیر دیگر، یک گزینه اختیاری، به یک ضرورت مهم، مبدل شده است. شرایط حال، با آن دورانی که دیجیکالا و سایر آنلاین شاپ‌های نامدار فعلی، به دنبال متقاعد‌سازی مردم، برای خرید کالا‌های مورد نیاز از اینترنت بودند، به کلی فرق کرده است. در زمانه کنونی، بدنه اقتصاد جامعه، که بخش غالب آن را، متولدین دهه‌های 60 و 70 تشکیل داده‌اند، به خرید اینترنتی اقبال نشان داده‌اند و در میان افراد جوان و میانسال عصر حاضر، کمتر کسی را می‌توان یافت که تا به حال، یک‌بار هم، خرید کالا از فضای وب را، تجربه نکرده باشد.

طراحی و ساخت سایت فروشگاهی، نسبت به فروش کالا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، حائز مزایای بسیاری است. مهم‌ترین مزیتی که می‌توان عنوان کرد، استقلال وب‌سایت است. الگوریتم‌ها و سیاست‌های شبکه‌های اجتماعی، در بازه‌های زمانی مختلف، متغیر است، و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای کسب و کار آنلاین شما باشد. به عنوان مثال شرایطی را درنظر بگیرید که اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری، به هر دلیل تصمیم بگیرد به فعالیت خود خاتمه دهد و یا دسترسی آن بر روی مشتریان احتمالی شما قطع شود! این اتفاق تمام زحمات و فعالیت‌های شما در آن پلتفرم را نابود خواهد کرد. مزیت دیگر سایت فروشگاهی این است که در آن محصولات شما با تصاویر، ویدئو و توضیحات جامع، به همراه دسته‌بندی ارائه خواهند شد. جستجو در میان محصولات یک سایت فروشگاهی، به سادگی قابل انجام است. همچنین به دلیل چارچوب‌های قانونی که برای ثبت دامنه وجود دارد و نماد اعتماد، جلب اعتماد مشتریان، در این بستر، به مراتب آسان‌تر خواهد بود

امکانات فروشگاه اینترنت

امکانات موجود بسته به روش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، می‌تواند بسیار گسترده و مطابق نیازهای صاحبان فروشگاه باشد. برای شروع به کار یک فروشگاه اینترنتی نیازی نیست تمامی امکانات موجود در سایت آمازون یا دیجی‌کالا را در سایت خود داشته باشید، امکانات موجود در سایت شما می‌بایست با توجه به توان پشتیبانی و نیروهای انسانی شما و نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنید، طرح‌ریزی شوند.تمرکز بیش از اندازه روی امکاناتی که توانایی پشتیبانی آن‌ها را نخواهید داشت، تنها سبب می‌شوند طول اجرای پروژه و هزینه‌های ایجاد و نگهداری آن از کنترل شما خارج شوند.

برخی از امکانات متداول که در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی مورد نیاز هستند عبارتند از:
 
  • امکان تعریف محصولات و دسته‌بندی‌ها و ویژگی‌های مختلف برای آن‌ها

  • امکان تعریف روش‌های حمل و پرداخت مختلف برای گروه‌های مختلف محصولات

  • امکان فروش محصولات به صورت فیزیکی و به صورت دانلودی

  • امکان تعریف محصولات مشابه و مرتبط با هر محصول

  • دریافت بانکی وجه خریدها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب

  • دریافت وجه کالا و خدمات فروخته شده به صورت حضوری

  • تخصیص برچسب به محصولات برای یافته شدن آسان کالاهای مشابه

  • تعریف کوپن تخفیف با قوانین مختلف برای مشتریان

  • تعریف توضیحات، ویژگی‌ها، تصاویر مختلف و گالری تصویر برای هر محصول

  • تعریف سطوح دسترسی مختلف برای مدیران فروشگاه

  • خرید بدون ثبت نام در فروشگاه و امکان خرید پس از ثبت نام و قابلیت پیگیری سفارش‌های قبلی

  • تعریف تخفیف و فروش ویژه برای محصولات خاص

پیش نیازهای طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

فروش اینترنتی همانند فروش فیزیکی، پیش‌نیازهایی دارد. نخستین گام در ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، تحلیل و برنامه‌ریزی است. باید توجه داشت که فروش تمامی کالاها از طریق اینترنت امکان‌پذیر نیست. برخی انواع کالاها به بررسی حضوری و گفتگوی رودررو نیازمند هستند. برخی دیگر از کالاها به دلیل قیمت بالا یا نیاز به بررسی و دقت بیشتر ممکن است امکان فروش از طریق اینترنت را نداشته باشند.

پس از نیازسنجی و برنامه‌ریزی، ایجاد یک چرخه‌ی تامین و توزیع کالا الزامی است. تعیین روش‌ها و فرآیندهای تامین کالا در هنگام سفارش و روش‌ها و فرآیندهای ارسال کالا در زمان مناسب از پیش‌نیازهای دیگر در فروش اینترنتی است.
در مرحله‌ی بعدی، می‌بایست طرحی جذاب و مطابق با اصول تجربه‌ی کاربری ایجاد شود. ساخت و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی علاوه بر ایجاد جذابیت، می‌بایست ایجاد کننده‌ی اعتماد نیز باشد. طرحی که کیفیت پایین داشته باشد یا اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیارش قرار ندهد، نمی‌تواند تولید‌کننده‌ی اعتماد و سبب خرید اینترنتی شود.

برنامه‌نویسی فروشگاه اینترنتی گام نهایی است. پس از برنامه‌نویسی، دریافت نماد اعتماد الکترونیک و مراحل لازم برای پرداخت الکترونیک ضروری است.

فروشگاه اینترنتی چه مقدار درآمد دارد ؟

رقابت بین فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مشتری و فروش بیشتر روز به روز در حال افزایش است. برای کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی باید بتوانید خود را در معرض دید و انتخاب مشتریان قرار دهید. استفاده از ربات اینترنتی برای محاسبه قیمت بهینه محصولات یکی از روش‌هایی است که احتمال فروش و بیشتر شدن درآمد فروشگاه شما را فراهم می‌کند.

دریافت وجه در فروشگاه اینترنتی چگونه است ؟

دریافت وجه از مشتریان می‌تواند به صورت اینترنتی( پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی ) یا به صورت حضوری از طریق دستگاه کارت‌خوان یا به صورت کارت به کارت باشد. تنوع روش‌های پرداخت وابسته به سیاست‌های فروش شما قابل تغییر است.

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

اگر امکانات مورد نیاز شما برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی گسترده باشند یا ابعاد فروشگاه شما بزرگ باشد یا میزان بازدیدکنندگان آن زیاد باشند، ممکن است لازم باشد تا فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود. با برنامه‌نویسی اختصاصی فروشگاه اینترنتی، مزایایی نسبت به استفاده از CMSهای آماده به دست می‌آورید ولی در عوض زمان و هزینه‌ی اجرای پروژه افزایش پیدا می‌کند و ممکن است برخی امکانات عمومی CMSها نیز در فروشگاه اختصاصی وجود نداشته باشند. اینکه کدام روش برای شما بهتر است به نیازها و چشم‌انداز آینده‌ی پروژه وابسته است و بهتر است پیش از تصمیم‌گیری با متخصصان ما مشورت کنید تا بهترین نتیجه را با کمترین هزینه به دست بیاورید.

از ایده تا اجرا همراه شما هستیم

با تمام زوایای ذکر شده حول طراحی وب سایت وردپرس ممکن است همچنان در شک و شبه باشید!
آیا وب سایتی که مد نظر دارم با وردپرس قابل پیاده سازی می باشد؟
آیا راه اندازی وب سایت اختصاصی بهتر است ؟
برای داشتن یک وب سایت قوی چه کاری لازم است انجام دهم ؟
هزینه راه اندازی و نگه داری آن چقدر میباشد ؟
چنانچه برای کسب و کار خود نیازمند یک وب سایت هستید یا برای گسترش ایده خود نیازمند مشاوره هستید. می توانید از طریق تلفن های تماس یا بخش ارسال تیکت از مشاوره رایگان بهره مند شوید  تا تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

تمامی وب سایت های طراحی شده توسط هاست نگار کاملا واکنش گرا می باشند.

بله، تمامی وب سایت‌هایی که توسط تیم وب جوان طراحی می‌شوند از اصول سئو و بهینه سازی سایت پیروی می‌کنند

پشتیبانی در هاست نگار بسته به پروژه می باشد و تا مدت زمان مشخص شده در قرار داد پشتیبانی فنی به صورت رایگان انجام می شود.

اولین قدم در طراحی سایت تحلیل نیاز های مشتریان می باشد که مهم ترین بخش پروژه به حساب می آید که پس از به نتیجه رسیدن و عملی بودن پروژه قرارداد بر اساس زمان بندی و نیازسنجی منعقد می گردد. پس از قرار داد پروژه وارد مرحله پیاده سازی می گردد. این پروسه پس از پیاده سازی وارد دیباگ گردیده و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل و نیاز های پروژه سایت آماده تحویل و آموزش می گردد.

برآورد هزینه طراحی سایت یه پروسه کاملا سفارشی و متناسب با هر سفارش می باشد و نیازمند این می باشد که تیم ما بخش های مختلف پروژه را تحلیل و سپس برآورد هزینه و زمان درستی را ارائه دهیم.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

طراحی سایت هاست نگار
نام کاربری و یا ایمیل *
رمز عبور *
شماره همراه ( بهمراه 0 ) *
جهت دریافت پیامک های وضعیت تیکت شماره همراه خود را وارد نمایید.
نام کاربری
ایمیل *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *