آشنایی با خدمات حرفه‌ای طراحی سایت لاراول

فروشگاه‌های اینترنتی شکل تجارت سنتی را دگرگون کرده‌اند همچنین امکان فروش کالاهای غیرفیزیکی یا کالاهای دیجیتال مانند فایل‌های صوتی و تصویری و کتاب‌های الکترونیک را نیز با کمک طراحی سایت فروشگاهی امکان‌پذیر شده است.

خاصیت auto-loading

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این فریم ورک، بهره‌گیری از یکی از خاصیت‌های داخلی لاراول به نام auto-loading برای class‌ها می‌باشد که می‌توانید با استفاده از این خاصیت تمامی class‌ها و component ‌های خود را به صورت خودکار در صورت نیاز لود کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

سیستم ORM

(Object Relational Mapping (ORM تکنیکی است که برای تبدیل داده های ناسازگار به داده های سازگار با برنامه نویسی شئ گرا استفاده می شود. این تحول، یک پایگاه داده مجازی ایجاد می کند که از داخل خود زبان برنامه نویسی قابل دسترسی است. هر جدول در پایگاه داده دارای یک مدل متناظر است که توسعه دهنده از طریق آن با جدول گفته شده تعامل می کند.

سیستم Caching

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به این گونه است که به طور همزمان می توان چندین کاربر روی سایت کار می کنند و تغییرات را اعمال می کنند . البته مدیر سایت باید کاربران ، دسترسی و قابلیت های کاربران را تعیین و تنظیم کند. در نتیجه به روز رسانی های سریع تر انجام می شود. 

معماری چند لایه و ماژولار

یکی از عوامل مهم در انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، شیوه مدیریت بخش ها و اطلاعات است.کار با پنل مدیریت سایت های وردپرسی بسیار آسان است و قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات جدید  را دارد. همچنین طراحی وب سایت وردپرسی برای استفاده موبایل و تبلت نیز بهینه شده است.

طراحی سایت لاراول

لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های منبع باز برای توسعه وب سایت است. این یک ابزار قدرتمند است که نیازهای خاص را برآورده می کند و برای ساخت یک CMS یا برنامه وب استثنایی استفاده می شود. لاراول برای ایجاد وب سایت هایی با الگوهای MVC (مدل-مشاهده-کنترل کننده) استفاده می شود. توسعه وب سایت لاراول با صرفه جویی در وقت و تلاش ، اکثر کارهای پروژه را ساده می کند. توسعه دهندگان وب دلایلی را که چرا شما باید فریم ورک Laravel را برای توسعه وب انتخاب کنید ، برجسته کردند.

 
 لاراول در مدت کوتاهی توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و امروز به عنوان پرکاربردترین فریم‌ورک برنامه‌نویسی PHP شناخته می‌شود.

امکانات روزآمد، توسعه‌پذیری و امنیت بالا، استفاده از آخرین روش‌ها و ابزارهای توسعه و بهره‌گیری از کدهای با کیفیت، لاراول را به عنوان قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین فریم‌ورک طراحی سایت با php شناسانده است.

 

چه نوع سایت‌هایی را می‌توان با لاراول طراحی کرد ؟

۱- طراحی سایت اطلاع‌رسانی یا شرکتی یا پورتال

اگر حجم اطلاعات در سایت اطلاع‌رسانی یا شرکتی شما زیاد باشد یا امکاناتی را نیاز داشته باشید که با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا در دسترس نباشند، امکان برنامه‌نویسی آن با لاراول به آسانی وجود دارد.
 

۲- طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با لاراول

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. اگر امکانات و ابعاد فروشگاه اینترنتی به گونه‌ای باشد که سیستم‌های فروشگاه‌ساز و افزونه‌ی ووکامرس برای انجام این کار مناسب نباشند، با استفاده از لاراول می‌توان یک فروشگاه اینترنتی با امکانات گسترده و قابلیت‌های دلخواه برنامه‌نویسی نمود. همچنین امکان برنامه‌نویسی فروشگاه اینترنتی دو و چند زبانه و قابلیت‌های پیشرفته‌تری که دسترسی به آن‌ها در سیستم‌های فروشگاه‌ساز وجود ندارد، در لاراول امکان‌پذیر است.
 

۳- برنامه نویسی وب سرویس با لاراول

لاراول به دلیل امکانات گسترده‌ای که دارد، یکی از ابزارهای مناسب جهت توسعه‌ی وب سرویس به شمار می‌رود. برخی امکانات در لاراول مختص طراحی و برنامه‌نویسی وب سرویس یا API وجود دارد.
 

۴- برنامه‌نویسی سایت‌های سفارشی با لاراول

اگر ایده‌ای جدید در ذهن دارید که پیش از این مشابه آن پیاده‌سازی نشده است، سایت مورد نظر شما باید به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود. لاراول از بهترین گزینه‌ها برای این کار به حساب می‌آید.
 

چرا فریم ورک Laravel

php فریم ورک های بسیار زیاد دارد از جمله: Cakephp , CodeIgniter ولی چرا ما برای طراحی سایت php از فریم ورک محبوب و قدرتمند لاراول استفاده کنیم؟ پس  ویژگی ها و دلایل استفاده از لاراول را با هم مرور می کنیم:
 
لاراول دارای سیستم قدرتمند
این فریم ورک دارای سیستم فوق العاده بی نظیری هست که سبب شده به عنوان کارآمد ترین سیستم در بین فریم ورک های php انتخاب بشه. برخی از بخش های لاراول:
  • Authentication
  • Authorization
  • Artisan Console
  • Billing
  • Cache
  • Collections
  • Elixir
  • Encryption
  • Errors & Logging
  • Events
  • Package Development
  • و …
طراحی سایت با لاراول
طراحان و برنامه نویسان وب میتوانند با یادگیری فریم ورک لاراول اقدام به طراحی سایت با لاراول کنند. با استفاده از این فریم ورک قدرتمند قادر خواهید بود حرفه ترین و قدرتمند ترین سیستم های تحت وب را طراحی و پیاده سازی کنید. در ساخت سایت با فریم ورک لاراول شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و میتوانید سایتها و سیستم های کاملا اختصاصی پیاده سازی کنید.
 
امنیت لاراول
یکی دیگر از ویژگی های اون امنیت بالای اون هست. برنامه نویسان و سازندگان لاراول روی امنیت این فریم ورک زمان زیادی را صرف کرده اند. از این دارای سیستم فوق العاده ایمن و حرفه ای هست که برنامه نویسان می توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای از اون استفاده کنن.
 
ویژگی Migration در فریم ورک لاراول چیست ؟
یکی از بزرگترین مزیت های این فریم ورک، این است که از ویژگی Migration استفاده می کند. این ویژگی در واقع یک سیستم کنترل ورژن بانک اطلاعاتی یا Database می باشد که باعث می شود تا به راحتی با هاست خود در ارتباط باشید و بتوانید به راحتی با آن تعامل کنید. همانطور که گفتیم، این ویژگی یکی از برترین مزیت های استفاده از فریم ورک لاراول می باشد چرا که کار کردن با Database همواره دارای سختی های بسیار زیادی بوده است و شما به وسیله این ویژگی می توانید به راحتی با Database خود ارتباط برقرار کنید.
 
بروزرسانی لاراول
از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این فریم ورک حرفه ای بروزرسانی آسان اون هست. به این شکل که شما می توانید با هر نسخه از لاراول سایت خود را راه اندازی و برنامه نویسی کنید و زمانی که نسخه جدید لاراول آماده شده به راحتی اقدام به بروزرسانی اون کنید.
 
افزایش سرعت عملکرد وب
لاراول با ارائه ابزارهای کاربردی، سرعت عملکرد را در وب بیشتر می‌کند؛ چرا که از هرگونه فعالیت شما در این فریم‌ورک پشتیبانی می‌کند و خدماتی مبنی بر نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد تا سرعت نیز افزایش پیدا کند.
 
پشتیبانی از معماری MVC
دلیل دیگری که لاراول را به بهترین فریم ورک زبان PHP تبدیل کرده است، پشتیبانی از معماری MVC مانند فریم ورک Symfony است. معماری MVC یا Model ،View ،Controller در بهبود عملکرد برنامه نویسی فوق العاده کمک می کند و باعث می شود برنامه ما علاوه بر عملکرد بهتر، بسیار منظم تر باشد.
 

پایگاه داده

سیستم مدیریت داده ها آن یا همان دیتابیس خیلی آسان است، شما می توانید با این سیستم پایگاه داده به راحتی سایت های خود را طراحی کنید فریم ورک لاراول از دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Server, و SQLit پشتیبانی می کند. 
 

سرعت لاراول

سرعت یکی از عوامل مهم در هر سایت اینترنتی به شمار می‌رود. سرعت از دو جهت می‌تواند برای سایت شما موثر باشد. جهت اول، کاهش استفاده از منابع سخت‌افزاری که کاهش هزینه‌های نگهداری را به دنبال دارد و جهت دوم، بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. هر چه سرعت بارگزاری سایتی بیشتر باشد، موتورهای جستجو آن را بهتر رتبه‌بندی می‌کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب سایت خواهند شد.
فریم‌ورک لاراول با استفاده از فناوری بارگزاری دیرهنگام( Lazy Loading ) و کش ( Cache ) اطلاعات سرعت دسترسی به محتوا را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد. استفاده از روش‌های فنی در پیاده‌سازی نیز سبب می‌شود سرعت اجرا و نمایش اطلاعات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.
 

امنیت در طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول در مقایسه با سایر فریم‌ورک‌های طراحی سایت و وردپرس دارای سطح امنیتی بالاتر است. پیاده‌سازی لاراول به شکلی بوده است که برنامه‌نویس سایت اگر مطابق دستورالعمل‌های این فریم‌ورک، کار طراحی سایت را انجام بدهد، احتمال خطاهای امنیتی به حداقل می‌رسد. البته همیشه بخش قابل توجهی از سطح امنیتی سایت به مهارت و تجربه‌ی برنامه‌نویس وابسته است که می‌بایست اصول امنیتی و فنی لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی را در نظر داشته باشد.
 

سئو در لاراول

اگر برای طراحی سایت، از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده نشود، برنامه‌نویس مسئول رعایت تمامی اصول سئو یا بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو خواهد بود. در چنین شرایطی تخصص و دانش برنامه‌نویس در زمینه‌ی سئو نقشی اساسی را ایفا می‌کند.
از شیوه‌ی ایجاد پیوند برای کلمات کلیدی، کدهای متای سئو، عنوان صفحات، ساختار فنی کدهای HTML و بسیاری موارد دیگر می‌بایست توسط یک برنامه‌نویس خبره که آشنایی کافی با سئو داشته باشد، پیاده‌سازی شوند. بنابراین موفقیت یک سایت اختصاصی نیازمند مجموعه‌ای از اطلاعات مرتبط است که همگی در کنار هم می‌بایست در جهت اهداف پروژه به کارگیری شوند.

از ایده تا اجرا همراه شما هستیم

با تمام زوایای ذکر شده حول طراحی وب سایت وردپرس ممکن است همچنان در شک و شبه باشید!
آیا وب سایتی که مد نظر دارم با وردپرس قابل پیاده سازی می باشد؟
آیا راه اندازی وب سایت اختصاصی بهتر است ؟
برای داشتن یک وب سایت قوی چه کاری لازم است انجام دهم ؟
هزینه راه اندازی و نگه داری آن چقدر میباشد ؟
چنانچه برای کسب و کار خود نیازمند یک وب سایت هستید یا برای گسترش ایده خود نیازمند مشاوره هستید. می توانید از طریق تلفن های تماس یا بخش ارسال تیکت از مشاوره رایگان بهره مند شوید  تا تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

تمامی وب سایت های طراحی شده توسط هاست نگار کاملا واکنش گرا می باشند.

بله، تمامی وب سایت‌هایی که توسط تیم وب جوان طراحی می‌شوند از اصول سئو و بهینه سازی سایت پیروی می‌کنند

پشتیبانی در هاست نگار بسته به پروژه می باشد و تا مدت زمان مشخص شده در قرار داد پشتیبانی فنی به صورت رایگان انجام می شود.

اولین قدم در طراحی سایت تحلیل نیاز های مشتریان می باشد که مهم ترین بخش پروژه به حساب می آید که پس از به نتیجه رسیدن و عملی بودن پروژه قرارداد بر اساس زمان بندی و نیازسنجی منعقد می گردد. پس از قرار داد پروژه وارد مرحله پیاده سازی می گردد. این پروسه پس از پیاده سازی وارد دیباگ گردیده و پس از به نتیجه رسیدن تحلیل و نیاز های پروژه سایت آماده تحویل و آموزش می گردد.

برآورد هزینه طراحی سایت یه پروسه کاملا سفارشی و متناسب با هر سفارش می باشد و نیازمند این می باشد که تیم ما بخش های مختلف پروژه را تحلیل و سپس برآورد هزینه و زمان درستی را ارائه دهیم.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

این مورد متناسب با نیاز های شما در پروژه می باشد. اگر در سایت پیچیدگی دارید و قصد دارید بخش مختلف سایت ویژگی های اختصاصی داشته باشد کد نویسی اختصاصی مناسب شما می باشد که البته در این مورد راهنمایی های لازم توسط مشاوران به شما داده خواهد شد.

طراحی سایت هاست نگار
نام کاربری و یا ایمیل *
رمز عبور *
شماره همراه ( بهمراه 0 ) *
جهت دریافت پیامک های وضعیت تیکت شماره همراه خود را وارد نمایید.
نام کاربری
ایمیل *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *